FLY TO SHANGHAI IS OUR DREAM!

Dare To Dream! Inginkah anda menanam azam & impian mengelilinggi Dunia dgn pelancongan pertama ke Shanghai? Mahu Tahu? Kak Ida blh tunjukkan.





DDM Abg Haris adalah sbg bukti wakil kaum lelaki yg bersemangat dlm bidang Keusahawanan Premium Beautiful. Kenapa? Kerana apapun jantina, agama, kaum & umur kita bkn penentu kejayaan.

 Mentor yg mengenalkan bidang Keusahawana premium Beautiful kepada kak Ida. Alhamdulillah, K Ida amat bertuah dan rasa amat bersyukur kerana Allah telah jodohkan dgn seorang mentor yang nampak dan sudi berkongsi dgn K Ida. Akak amat teruja dgn cara kerja beliau. Malah, dgn sikap merendah diri beliaulah, kini beliau adalah seorang usahawanan yang berjaya. Terima kasih kak, selamanya disisiku.

 Selain peserta Wanita, peserta lelaki tetap mengambil peluang dan kesempatan yang ada. Mereka telah jumpa peluang, sekarang mereka sedang berusaha untuk mencapai kejayaan dalam peluang yang telah mereka temui. Terima Kasih Azren, Azlan & Idzulzyahril.

Antara peserta yang hadir. Mereka mewakili kerjaya yg berbeza tetapi mereka mempunyai impian yang sama iaitu inginkan kehidupan yang selesa sekarang kepada kehidupan yang lebih selesa. Terima kasih Pn. Rafidah, Cik Norhaliza & Pn Liyana.

Sertai kami untuk seminar yang akan datang. Pasti andalah bintang! hubunggi akak untuk maklumat lanjut di 0136248557. (Kak Eida)

No comments:

© Premium Beautiful Engku Azida Engku Bongsu | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™